Sortida al Zoo

IMG_20170512_105837
Divendres passat els alumnes de 4t d’ESO van anar al zoo. Retornar a aquest món de la infantesa tenia un objectiu: conèixer el comportament dels animals a partir d’un taller que organitza la mateixa entitat. En aquesta activitat s’estudia la conducta dels animals vertebrats: la col·lecció d’animals del Zoo comprèn espècies solitàries i gregàries, amb conductes innates i apreses que

Posa’t al meu lloc

IMG_20170510_113304_opt
Ahir els alumnes de 3r d’ESO del nostre centre van realitzar el taller “Els joves davant la discapacitat: consciència social i solidaritat” per l’entitat sense ànim de lucre Amputats Sant Jordi. L’objectiu general d’aquesta activitat és educar i facilitar eines que ajudin als adolescents i joves a créixer en valors socials com el de la solidaritat, la cooperació i el

Premi a l’EDN en el Concurs Bíblic

concurs biblic
L’Escola Diocesana ha guanyat el 32è Concurs Bíblic que organitza la Federació de Cristians de Catalunya per als alumnes d’ESO, que han hagut de respondre un qüestionari sobre el tema “Amb Déu tot és possible”, Mateu 19,26. L’any passat van participar més de 60.000 alumnes en el concurs, que corresponien a 509 escoles. Compartir:

Lectura en Veu Alta

Lectura en veu alta
Dilluns passat vam assistir, conjuntament amb la Meritxell Sales de 1r ESO B, a la 2a fase del concurs “Certamen de Lectura en Veu Alta” que organitza la Fundació Enciclopèdia Catalana, juntament amb el Departament d’Ensenyament. La Txell participava amb la categoria “Corsaris” per a alumnes de 1r i 2n d’ESO i va haver de defensar la lectura d’un text

Finalistes al 40è Concurs de Relat Breu Coca-cola

IMG_20170510_134036_opt
 “Fa quaranta anys…” Aquest és el tema del concurs de narracions breus que organitza la comercial Coca-Cola des de fa 40 anys en llengua catalana (en llengua castellana passen a la 57a edició). L’objectiu del concurs és fomentar el valor dels joves escriptors en llengua catalana. Afortunadament, una de les nostres alumnes de 2n d’ESO, l’Aina Obiols Castillo, ha estat

Formació Contínua Gratuïta: Anglès B1 (semipresencial) i Xarxes Socials

Actualment des de l’Escola Diocesana de Navàs i, amb col·laboració de FUNDESOC, oferim dos cursos de formació contínua, subvencionats pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i pel Ministeri de Treball i Seguretat Social: 1) Anglès B1 (semipresencial) (20 hores presencials + 40 hores a distància) 2) Xarxes socials. Com utilitzar-les en el petit comerç? (30 hores)  

I després de l’ESO, que?

pñp
El proper dijous, 11 de maig a les 18:30, tindrà lloc a la Biblioteca de Navàs la xerrada informativa impartida pel nostre centre sobre el futur immediat dels alumnes que aquest any acaben l’etapa d’ESO. Aquesta xerrada està adreçada als alumnes, pares i famílies que aquest anys estan cursant i acabaran 4t d’ESO. Compartir:

Presentació del llibre recull dels treballs de recerca

lol
El passat dijous va tenir lloc a l’auditori de la Plana de l’Om de Manresa la presentació del llibre Treballs de recerca d’alumnes de Batxillerat del Bages del Curs 2016-2017. Aquesta és una publicació anual que recull els resums dels 57 treballs de recerca més interessants presentats per l’alumnat de 2n curs de Batxillerat i un annex amb una breu

“Fem camí” de sortida

lolol
El passat 7 de maig els alumnes de l’optativa “Fem Camí” de 1r d’ESO de l’Escola Diocesana de Navàs van col·laborar amb l’organització sense ànim de lucre “El Camí” amb el projecte de senyalitzar la ruta de senderisme que permet conèixer la cultura, la historia, el paisatge i les gents del territoris de parla catalana. El nostre centre és el

Taller: Qui veu el meu perfil?

18118635_619824101536799_834122844030080592_n
Els alumnes de 1r d’ESO van realitzar un taller “Qui veu el meu perfil?” que està orientat a ensenyar al més joves com fer servir la xarxa d’internet sinó també a educar-los i donar-los les eines per utilitzar-la correctament. L’objectiu bàsic del taller és que els joves siguin conscients de les situacions que comprometen la seva seguretat i privacitat a
« Entrades Anteriors Recent Entries »